Отже, якщо Ви вирішили створити команду, то визначитеся, навіщо вона Вам треба. Якщо для результатів, для отримання перемоги на чемпіонатах, тоді Вам треба рішучий підхід. Якщо ж так, для «понтів», для гри на серверах (Не CW (ClanWar)), то тоді Вам краще далі не читати статтю.
Отже, якщо Ви вирішили створити хорошу команду для досягнення певної мети, то для початків Вам треба гравці, п'ять гравців. Було б дуже відмінно, якщо всі ці люди були знайомі один з одним, а краще були б друзями. Якщо немає такої можливості, то тоді набирайте гравців з дуже хорошою стрільбою або ж з відмінними навиками в командній грі. Важливо, не треба шукати одних батьків Counter-Strike, можна набрати звичайних гравців, а в процесі тренувань підіймати їм «skill». Отже, якщо Ви набрали п'яти гравців, то йдемо далі. Тепер Вам треба розподілити, хто капітан, хто awp і т.д. Капітана повинні всі слухати під час гри, оскільки він даватиме напрями атаки, куди грудці йти і т.д. Якщо якісь гравці говоритимуть, типу «хто ти такий» «чого мені тебе слухати», то краще виганяйте цього гравця, з таким гравцем Ви нічого не доб'єтеся. Тепер, розподіли гравців за призначенням, тобто хто awp і т.д. В ідеалі - 2 awp, якщо немає такої можливості, тоді один, більше двох не треба. Головне, щоб в команді був awp. Ну, а інші - з автоматами. Отже, після того, як Ви всі ці етапи зробили, можна приступати до тренувань і створень тактик і стратегій гри.
Тренування кожного гравця - запорука успіху команди
Звичайно, кожний гравця повинен мати високий скилл, толі з автоматом, толі з awp. Також добре, якщо гравець дуже добре думає і вибирає правильне рішення в швидкій ситуації. Проте, якщо у гравця дуже добре розвинені стратегічні навики, але стрільба шкутильгає, не коштує цього гравця залишати без уваги. Його є значення узяти в команду. Те, що у нього погана стрільба - поправно. В процесі тренування команди у кожного гравця розвиватиметься скилл. Більш докладно про стрільбу і тренування кожного гравця, Ви можете прочитати в таких статтях: